Maden Service Økonomisk tryghed Facility Management
Samfundsansvar Medarbejdere
Det siger kunderne Kantinetjek
Blog om kantinedrift
Ledige jobs
Ved at bruge tingstrom.dk, accepterer du vores brug af cookies.
Læs mere her
OK

Metroselskabet

”Da vi startede op på Danmarks største anlægsprojekt var det vigtigt for os at have et godt og tæt samarbejdsklima internt, og vi besluttede, at kantinen skulle være et omdrejningspunkt her. Så kvaliteten og atmosfæren skulle være i top, og vores blandede medarbejdergruppe af danske og udenlandske specialister skulle have et meningsfuldt tilbud, uanset oprindelig spisekultur”,

Tinna Hansen, Driftschef hos Metroselskabet

Vi går forrest i udviklingen af kantinen

Da Metroselskabet udbød kantinedriften, oplistede man en række ambitiøse krav, bl.a. til sundhedsprofil, gastronomisk alsidighed, begrænsning af unødvendigt sukker mv., samtidig med at man også lagde stor vægt på god stemning og lækker mad:

 

”Da vi startede op på Danmarks største anlægsprojekt var det vigtigt for os at have et godt og tæt samarbejdsklima internt, og vi besluttede, at kantinen skulle være et omdrejningspunkt her. Så kvaliteten og atmosfæren skulle være i top, og vores blandede medarbejdergruppe af danske og udenlandske specialister skulle have et meningsfuldt tilbud, uanset oprindelig spisekultur”, fortæller Tinna Hansen fra Metroselskabet.

 

Claus Tingstrøm: ”Jeg var en smule skeptisk i udbudsfasen. Jeg var lidt nervøs for, om man havde taget medarbejderne i ed, men det er gået virkelig flot. Det er et godt eksempel på, at ”der skal to til tango”: når begge parter går ambitiøst til værks, øges sandsynligheden for succes dramatisk”.