Maden Service Økonomisk tryghed Facility Management
Samfundsansvar Medarbejdere
Det siger kunderne Kantinetjek
Blog om kantinedrift
Ledige jobs
Ved at bruge tingstrom.dk, accepterer du vores brug af cookies.
Læs mere her
OK

Giv jeres kantine et tjek

Har I overvejet, om jeres kantineløsning kan blive bedre?

Vi praler ikke, når vi siger, vi er specialister i at drive kantiner. Og vi giver gerne - kvit og frit - vores vurdering af jeres kantine, hvis I er i tvivl om, hvor vidt jeres løsning er den bedste.


I kan starte med at stille nogle enkle spørgsmål til jeres nuværende løsning.

  1. Er der styr på økonomien?
  2. Hvordan har de samlede omkostninger udviklet sig de seneste år?
  3. Er der styr på lønomkostningerne?
  4. Er du sikker på, at kantinen har de bedste og billigste leverandører?
  5. Er kantinens sortiment up to date? Følger den med tiden og kan den forny sig?
  6. Er der god stemning i kantinen og føler alle sig velkomne?
  7. Køber I mad til møder eller firmafester ude i byen? Og hvis ja: Hvorfor dog det?
  8. Lever kantinens fleksibilitet og service 100 % op til jeres drøm om den perfekte kantine? Hvis nej: Hvorfor egentlig ikke?

Bestil et kantinetjek

Et kantinetjek er et et møde, hvor vi bl.a. vil gennemgå de ovenstående spørgsmål sammen med jer. Derefter vil vi give vores bud på en forbedring af jeres  nuværende kantineløsning. Hvis I vil høre mere om vores kantinetjek, så kontakt vores salgschef, Gry Bondebjerg, på telefon 4181 8010 eller på mail gb(@)tingstrom.dk